De nieuwe Audi A6 e-tron bij Wealer

  • Kopen v.a.

    € 63.990,-

Audi A6 e-tron

Nu te bestellen!

De nieuwe Audi A6 e-tron 'Voorsprong door techniek'. Audi brengt een verandering aan in haar modellengamma. Alle elektrische modellen krijgen een aanduiding met een even getal, terwijl de oneven getallen zijn gereserveerd voor modellen met een brandstofmotor. De nieuwe Audi A6 e-tron is een van de eerste elektrische modellen die een plek verovert in het gamma na de aankondiging van deze vernieuwing. Nieuw zijn de interessante instapversie en de Audi A6 e-tron quattro. 

Stel jouw Audi A6 e-tron nu samen via de knop hieronder.

De specificaties van de Audi A6 e-tron

De Audi A6 e-tron heeft een aantal zeer interessante specificaties. Denk hierbij aan:

  • 750 km WLTP-actieradius* (snelladen met maximaal 270 kW);
  • In 10 minuten snelladen tot 295 km;
  • Snelladen van 10% naar 80% in 21 minuten**;
  • Aerodynamisch zeer goed met een Cw-waarde van slechts 0,21;
  • Softwraparchitectuur;
  • Panoramadisplay;
  • Eigen scherm voor de bijrijder;
  • Acceleratie van 0 - 100 km/h in 5,4 secondes;
  • Bankladen; 
  • Virtuele buitenspiegels;
  • Innovatieve buitenverlichting.

De Audi A6 e-tron is er als Sportback en Avant

De nieuwe Audi A6 e-tron is verkrijgbaar als Sportback en Avant. Daarnaast is er ook een sportieve uitvoering: de S6 Sportback e-tron. Neem direct contact op met een van onze collega's hieronder!

Neem contact op met een van onze collega's:

* Het genoemde aantal kilometers is de theoretische maximale actieradius volgens de WLTP testsystematiek. Deze maximale actieradius kan onder meer worden beïnvloed door de voertuigconfiguratie, acculeeftijd en omgevings- en klimaatomstandigheden zoals de buitentemperatuur, de verkeerssituatie en het rijgedrag.

** De laadtijd van de accu, het maximale DC-laadvermogen bij HPC-laders (High Power Charging) en de bijgeladen actieradius zijn vastgesteld volgens DIN 70080. Deze waarden zijn van diverse factoren afhankelijk, waaronder de buitentemperatuur, de accutemperatuur, het stekkertype, het gebruik van de preconditioneringsfunctie (om bijvoorbeeld vooraf het interieur op temperatuur te brengen), het vermogen van de laadpaal, het accupercentage (State of Charge) en de accudegradatie. Het laadvermogen neemt af naarmate de accu voller is. Met laadverliezen is rekening gehouden.