Wealer regelt het voor u
Met één telefoontje regelen we pechhulp voor u. In veel gevallen helpen we u meteen weer op weg. Maar soms is reparatie ter plekke niet mogelijk. We vervoeren uw bedrijfswagen dan naar het dichtstbijzijnde dealerbedrijf. Gaat de reparatie langer duren dan drie uur? Dan overleggen we met u over een oplossing. De mogelijkheden zijn:
- een vervangende auto voor de duur van de reparatie (tot maximaal twee dagen);
- andere vervoersmogelijkheid zoals taxi of openbaar vervoer (tot maximaal € 77,-);
- een hotelovernachting voor u en uw passagiers (maximaal één nacht incl. ontbijt).
De kosten voor deze hulpverlening zijn voor rekening van Volkswagen Bedrijfswagens. In het buitenland moet u soms de kosten meteen betalen. De rekening kunt u dan achteraf indienen bij Wealer.
Voor eigen rekening
Voor eigen rekening... De mobiliteitsgarantie vergoedt geen kosten van pech veroorzaakt door eigen toedoen of door oorzaken van buitenaf. Natuurlijk kunt u in zo’n geval wél gewoon een beroep doen op de hulpverlening van Volkswagen Bedrijfswagens. Alleen komen de kosten voor uw eigen rekening. Denk aan een lege accu door eigen toedoen, verkeerd ingebouwde accessoires of de verkeerde brandstof in de tank. Bij een lekke band vergoeden we wel de voorrijkosten.
Is de garantietermijn van uw bedrijfswagen verlopen? Dan kunt u wel gratis een beroep blijven doen op de mobiliteitsgarantie. Maar de kosten voor eventuele reparaties en benodigde onderdelen komen voor uw rekening. Mobiliteitsgarantie op maat regelt u via Wealer.