Veelgestelde vragen
Op deze pagina vind u een antwoord op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan telefonisch of per e-mail contact met ons op.
+31 (0)77 - 320 30 30
lease@wealer.nl
Leasecontract
Mag mijn partner zakelijke kilometers rijden met mijn leaseauto?
Ja, uw partner (eventueel met kinderen) mag gebruik maken van de lease-auto.
Is het mogelijk een leaseauto prive over te kopen voordat de contractsduur is verstreken? (BV. bij het beëidigen van het dienstverband bij de werkgever.)
Dat is mogelijk. Houdt u daarbij wel rekening dat bij een voortijdige beëindiging een afkoopsom vereist is.
Hebben jullie ook voorloopauto's?
Jazeker, als u een leasecontract bij ons afsluit, kunnen wij een voorloopauto voor u inzetten.
Deze wordt op een door u aangegeven adres in Nederland afgeleverd.
Brandstofpas
Wat moet ik doen wanneer ik mijn pas ben verloren?
Neem contact op met Wealerlease om uw pas te blokkeren:
📞 Tel. +31 (0)77 - 320 30 30.
Lukt dit niet? Bel dan +31 (0)88 - 110 5000.
Mijn pas werkt niet meer, wat moet ik doen?
Het niet werken van uw pas kan diverse oorzaken hebben. Controleer in het buitenland of u de juiste zijde van de pas heeft gebruikt. Het kan ook zijn dat uw bestedingslimiet is overschreden of een product niet is toegestaan. In de meeste gevallen krijgt de pomphouder een melding op de kassa. Zorgt u ervoor een alternatief betaalmiddel bij de hand te hebben, zeker in het buitenland.
Wat moet ik doen wanneer mijn pas is geblokkeerd?
Neem contact op met uw wagenparkbeheerder of met Wealerlease via tel. +31 (0)77 - 320 30 30.
Wat moet ik doen wanneer mijn pas is geblokkeerd nadat ik 3x de verkeerde pincode heb gebruikt?
U kunt uw pas in dit geval 24 uur niet meer gebruiken. Daarna kunt u met de juiste pincode weer betalingen doen.